מחברות ממותגות

להלן סרטון קצר שמראה איך ניתן ליצור מחברות ממותגות בפשטות ובמהירות:


למה מחברות ממותגות

מחברות ממותגות הן בעלות ערך שיווקי רב. בניגוד לרוב מוצרי הדפוס, מחברות ממותגות נשארות למשך זמן רב. פעמים רבות אף נעשה בהם שימוש והכי חשוב  - באים איתן במגע. כמות ההזמנות שאנשים פרטיים מבצעים עם מחברות בעיצוב אישי הכולל תמונה של חברים וקרובים או עיצוב אישי של סמל היחידה לדוגמא, מעידה לבדה על עוצמת המוצר.

מחברות ממותגות לשימוש פנים אירגוני חשובות אף הן מכיוון שהן משווקות את מותג החברה פנימה, לעובדי ונותני השרותים בחברה.

מה צריך להיות במחברות ממותגות

המחברות הממותגות בנויות באופן פשוט. בצד הקידמי, יש לשים את לוגו החברה והמסר. בצד האחורי את מגוון פרטי ההתקשרות עם החברה כולל אתר, טלפונים משרדיים ואימיילים. בין אם קיבלתם עיצוב מוכן ובין אם עצבתם בעצמכם את המחברות הממותגות בעורך הגרפי של ינשוף, אנו ממליצים לכם לבדוק את התוכן ואף להעביר אותו לאדם נוסף על מנת לבדוק שהפרטים מדוייקים ונכונים.  

איך נראות המחברות הממותגות

על מנת לקבל תחושה כיצד נראות המחברות הממותגות טרם ההדפסה, מערכת ינשוף מאפשרת להציג את המחברות הממותגות בתלת מימד. ניתן לסובב לכל זווית ראייה וכיוון אפשריים. לחצו על כפתור ה 3D״  כדי שהמערכת תייצר מודל תלת מימדי של המחברות הממותגות שלכם בזמן אמת. בנוסף, באפשרותכם לצפות בסרטון שמציג את העיצוב של המחברות הממותגות מסובב באופן אוטומטי סביב ציר הסיבוב שבחרתם.  
ההדמיה התלת מימדית של המחברות הממותגות מציגה אותן עם דפי שורות כברירת מחדל. בעת ביצוע ההזמנה באפשרותכם לבחור את הדפים הפנימיים בפורמט של משבצות.

טריקים לעיצוב מחברות ממותגות

  • במידה ואתם משתמשים בתמונה - פרסו את התמונה על כל משטח העריכה בעורך הגרפי של ינשוף. אל תשאירו מרווחים ואל תעשו מסגרות. 
  • צריכים להקשית את הטקס באופן חלקי או מלא - השתמשו בכלי ההקשתה של ינשוף. באמצעות גרירת העכבר ניתן להקשית את הטקסט לכל זווית, מקו ישר ועד עיגול מלא. 
  • טקסט עם עומק -  צרו עותק של הטקסט שלכם , הגדירו לו צבע (יותר מ 16 מליון צבעים לבחירתכם) שונה והסיטו אותו מ״מ למעלה ושמאלה למשל (אתם יכולים לשחק ולבחור כל כיוון שבא לכם).
  • במידה ואתם מעוניינים ליצור עיצוב זהה לחזית וגב המחברות הממותגות שלכם, בחרו את העיצוב בחזית המחברת ולחצו על העתיקו לצד השני - העורך הגרפי של ינשוף יעתיק לכם את העיצוב לצד השני ובדיוק לאותו מקום.
  •  אם אתם מעוניינים במספר עיצובים שונים, צרו עיצוב בסיס והשתמשו בתכונת השכפול. באופן זה תוכלו לשכפל את העבודה כמה שתרצו ולערוך את השינויים בנפרד בכל אחת מהעבודות. כמובן, אין צורך לדאוג לשמירה של העבודה שלכם - המערכת עושה זאת באופן אוטומטי עבורכם.


כנסו והזמינו: מחברות ממותגות