כוסות נייר ממותגות

רוצים לעצב כוס ממותגת בכוחות עצמכם? ככה עושים את זה


איך מעצבים

יש דרכים רבות ורובן מורכבות. הסיבה היא שמשטח ההדפסה של הכוס אינו מלבני כמו בעיצוב רגיל אלה קשתי. יתר על כן, על מנת שהעיצוב יראה טבעי, יש צורך להרחיב את הגרפיקה באופן ממוחשב בנוסף לתהליך ההקשתה. מסיבה זו, מערכת ינשוף העמידה לרשותכם כלי עוצמתי ובלעדי שמאפשר לכם לעצב באופן עצמאי בתוך משטח מלבני רגיל ובלחיצת כפתור לקבל הדמייה תלת מימדית של העיצוב שלכם כפי שיראה קרוב ככל הניתן, למציאות.


תמונות

לעיתים קרובות, תמונה היא אלמנט העיצוב המרכזי או משמעותי כגון לוגו חברה. במידה והתמונה הינה אלמנט עיצוב מרכזי, פרסו אותה על כל המשטח. במידה והיא משמשת למשל כלוגו, הציבו אותה יחד עם המשפט או המסר שלכם.היה והתמונה היא תמונה שצולמה, נסו להשתמש בכלי העיגול האוטומטי של ינשוף. תמונה בפורמט עגול בדרך כלל תראה טוב יותר מהתצורה המלבנית שלה.


שני צדדים?

לעיתים תראו כוסות נייר ממותגות שהלוגו מודפס בהן משני הצדדים. אין חובה לעשות כך, השתמשו ביכולת הבלעדית של ינשוף לבצע הדמייה תלת מימדית בשביל לקבל החלטה אם אתם מעוניינים בצד השני. העיקרון המנחה והחשוב שהלוגו שלכם יופיע באופן חד וברור יחד עם המסר שלכם.

היה והחלטתם לבצע כפילות, העתיקו את העיצוב שעשיתם והציבו אותו בחצי המרחק מהעיצוב הנוכחי.


אפשר גם קובץ מוכן?

בוודאי, ניתן לבצע הזמנה בינשוף של כוסות נייר ממותגות עם עיצוב מוכן. גם כאן, ינשוף מפעילה את מנגנון ההקשתה האוטומטי ומפעילה אותו על הקובץ שהעלתם. כל זה נועד להבטיח איכות ודיוק מהמעלה הראשונה ללא קשר לאופן בו בצעתם את ההזמנה (עורך גרפי או קובץ מוכן). 

העלו את הקובץ שברשותכם ובצעו הזמנה. ינשוף דואגת לכל התהליך מתחילתו ועד סופו ואינכם נדרשים להתעסק עם מערכות שמעבירות את השינויים הנדרשים בשביל להציג את העיצוב באופן תקין שמתאים לעיוות שיוצרת הכוס. 

מרבית הפתרונות המוצעים בשוק אינם מתמודדים נכון או בכלל עם ההקשתה הנדרשת בשביל להציג את הגרפיקה באופן תקין ואיכותי על הכוס. הלקוחות יוצאים, בצדק, מאוכזבים כתוצאה מחוסר ההבנה והיכולת הטכנית לטפל בהקשתה הנדרשת. ינשוף מבצעת תהליך הקשתה ממוחשב אוטומטי לחלוטין ללא התערבות של אדם בעניין. התוצאות כמובן מדברות בעד עצמן.


החידוש

החידוש של ינשוף הוא ביכולת לאפשר לאנשים פרטיים ועסקים קטנים להזמין לעצמם כוסות נייר ממותגות בעיצוב אישי מלא בקלות, במהירות, באופן עצמאי ובכמויות קטנות עם איכויות ויכולות שהיו שמורות עד כה לחברות מסחריות גדולות בלבד.  

כנסו והזמינו: כוסות נייר ממותגות של ינשוף