המדריך הקצר להכנת כרטיס ביקור


כשאתם באים להכין כרטיס ביקור בעצמכם, אתם יכולים להתחיל לעצב בעצמכם או להתחיל מתבנית. 

להתחיל מדף חלק זה קשה וגם להתחיל מתבנית זה קשה כי הסיכוי שהתבנית היא בדיוק מה שחיפשתם הוא נמוך. בשורות הבאות נציג לפניכם דרך אחת מובנית ופשוטה להכין כרטיס ביקור מדף חלק. זו אינה האפשרות היחידה כמובן אבל היא בהחלט מבין הנפוצות. רוב האנשים מעצבים את שני הצדדים של כרטיס הביקור ואנחנו נתייחס לעיצוב שכזה.  את חזית (הצד ״היפה״ שהיינו רוצים שמקבל הכרטיס יראה) כרטיס הביקור נקדיש לצד השיווקי (צבעוניות, לוגו, רקע, סלוגן ועוד) ואת צידו השני לפרטי ההתקשרות. מטרת ההמלצות הבאות היא ליצור עבורכם ״תבנית״ פעולה ולא תבנית גרפית שתאפשר לכם לבנות כרטיס ביקור מדף חלק ולתת לכם דרגות חופש במהלך הבנייה שיאפשרו לכם ליצור כרטיס ביקור במהירות ובקלות. 


חזית כרטיס הביקור

רקע - באפשרותכם לשים תמונת רקע. אם זה כרטיס הביקור הראשון שלכם היינו ממליצים להמנע משימוש בתמונת רקע מאחר וקשה מאוד מבחינה עיצובית לשלוט במרכיבים נוספים שנרצה להוסיף (לוגו, שם חברה וכיוב). הקושי מתבטא באילוצי מקום וגודל בגלל צבעי תמונת הרקע שאינם בשליטתנו. ניתן כמובן לבחור צבע רקע אחיד שאינו לבן.

לוגו - מקמו את הלוגו במרכז הכרטיס או באחת מהפינות העליונות. בחלק מהכרטיסים התמונה שלכם היא  ה״לוגו״. במקרה זה שימו תמונה עגולה. לא משנה מה איכות התמונה שבחרתם, תמונה עגולה עדיפה על תמונה מרובעת. היא יוצרת מראה נעים יותר.

שם חברה - מקמו את שם החברה בסמיכות ללוגו - ליד או מתחת.

סלוגן - מקמו אותו במרכז הכרטיס. אם בסלוגן שלכם מופיעים יותר מ 6-7 מילים זה כנראה לא סלוגן אלא סיפור בראשית. צמצמו את הטקסט. לסלוגן טוב יש השפעה ארוכת טווח על מקבל הכרטיס. השקיעו בו. במידה וגם שם החברה מופיע, וודאו כי גודל הפונט של של הסלוגן קטן מזה של שם החברה.

זהו! אל תוסיפו פרטים נוספים. המטרה היא ליצור רושם פשוט וברור ולא חומר קריאה. 


גב כרטיס הביקור

 לוגו - יש למקם לוגו גם בגב הכרטיס. הקפידו למקמו אותו בצד השמאלי של הכרטיס או בפינה השמאלית העליונה.

פרטי התקשרות - הוסיפו את פרטי ההתקשרות בצד ימין בתחתית הכרטיס. הוסיפו אייקון (טלפון, בית וכו) ליד כל פרט התקשרות. זה מקל על ההתמצאות כאשר רוצים ליצור עמכם קשר. פרטי ההתקשרות החשובים הם טלפון ומייל. הוסיפו את שאר הפרטים אחריהם (למשל כתובת).

שם החברה - הוסיפו את שם החברה ומקמו אותו בצד ימין למעלה. הקפידו שגודל הפונט של שם החברה יהיה גדול מגודל הפונט של פרטי ההתקשרות.

פרטים אישיים - מקמו את פרטיכם האישיים כגון שם ותואר תחת שם החברה. גודל הפונט צריך להיות יותר קטן מזה שבחרתם עבור שם החברה אבל יותר גדול מזה שהשתמשתם עבור פרטי ההתקשרות.



סייימתם. אתכם יכולים להזמין את כרטיס הביקור שלכם. לרשותכם עומד העורך הגרפי של ינשוף שמאפשר לכם לבצע את התהליך שתואר בקלות ובמהירות. אתם מוזמנים לנסות.