הדפסת פליירים בתל אביב


הדפסת פליירים


מצלמה מגניבה, נכון ?! יחד עם זאת, לא הייתם שוקלים להסתובב איתה היום. הטכנולוגיות התקדמו והשתפרו ואין בה צורך יותר.
הוא הדין לגבי החיפוש בגוגל. המשפט: ״הדפסת פליירים בתל אביב״ צריך להיות ״הדפסת פליירים״.

נתחיל בהסתייגות קלה והיא שבמקרים המעטים, בהם אתם צריכים לבצע איסוף עצמי או שבית הדפוס הוא של אח שלכם,  יש משמעות למקום הגיאוגרפי אך מעבר לכך - ממש לא.

אז לפני שרצים להדפיס פליירים, בואו נראה מה צריך להתקיים בשביל שבשורה התחתונה יתקבל מוצר טוב:

1. חומרים ומכונות דפוס

2. קבצים איכותיים

3. בקרה

4. שילוח


חומרים ומכונות דפוס

מכונת דפוס


אין יותר מדי מה להרחיב בנושא. כולם קונים בסופו של דבר את אותם חומרי הגלם. מאותם הספקים.
המכונות משתפרות ומתקדמות אך גם כאן הבשורה אינה גדולה, כולם קונים את אותן מכונות מאותן חברות..


קבצים איכותיים

ינשוף - קבצים להדפסה

איכות הקבצים שאתם מספקים לדפוס היא אחד הגורמים המשמעותיים באיכות המוצר שתקבלו. 

כאשר אתם מדפיסים קובץ שהוכן בידי מעצב, במרבית המקרים, איכות הקובץ טובה.
כאשר אתם מכינים את הגרפיקה בעצמכם יש להשתמש במערכות שתומכות בגרפיקה וקטורית בלבד.  מערכות אלו תומכות גם באפשרות טעינה של תמונות. יש להקפיד שכל תמונה שמעלים תהיה ברזלוציה גבוהה מאוד. על התמונות לא להכיל טקסטים.  איך יודעים שהגרפיקה שלכם וקטורית ? אתם פותחים את הקובץ נניח בפורמט  pdf ומגדילים אותו מספר פעמים. אתם אמורים לראות שעיצוב נותר חד וברור ללא שינוי. אם הוספתם לעיצוב תמונות בפורמט png או jpeg למשל, אתם תראו אותם מטושטשים לאחר מספר הגדלות.


בקרה

ינשוף - בקרת איכות


מאחר והתהליך תלוי בגורמים רבים, חייבים לבצע בקרה על התהליך בכדי לאתר את שגיאות ותקלות בזמן על מנת להבטיח תוצאה איכותית. במרבית המקומות הבקרה נעשית כמו פעם  - וזה אומר בקרה אנושית וזה אומר... טעויות. כאן מגיעה לעזרתנו הטכנולוגיה. כאשר התהליך מנותר, מצולם ומבוקר באופן ממחושב, כמות הבעיות קטנה, וגם אם קרתה, יש מספיק נתונים דיגיטליים שמאפשרים תחקור לאחור באופן מהיר וכך לשפר את תהליך הייצור באופן קבוע. בינשוף לדוגמא, כל מי שנוגע בעבודה כגון למינציה, חיתוך, דפוס, קיפול אריזה ועוד, רואה מולו את התוצאה הסופית הנדרשת מול עיניו בדיוק של אלפית המילימטר. בנוסף התוצרים מצולמים ומבוקרים ע״י מחשב טרם שיחרור המוצר הסופי. על כך מתווספת שכבת בקרה נוספת שמתריעה על פרמטרים לא תקינים בעבודות המתקבלות (כגון רזולוציה לא תקינה וכו׳) ומאפשרות ללקוח לתקן את העבודה עוד טרם קבלתה לקו הייצור.


שילוח

ינשוף - משלוחים


השילוח בישראל, לצערנו, עדיין בעייתי. יש כניסה של חברות לתחום והתהליכים משתפרים באופן מתמיד. כאשר אתם מדפיסים פליירים או כל מוצר דפוס אחר אונליין, הקפידו לעבוד עם חברות שממומשקות באופן ישיר לחברות שילוח גדולות. החשיבות לגודל קשורה ליכולת ולנסיון בטיפול בחבילות וכמובן בלספק את המשלוח בזמן. 

לעיתים, כן גם זה קורה, משלוח עשוי ללכת לאיבוד ואז צריך לאתר אותו. במקרה כזה רק לחברות הפצה גדולות יש את המשאבים והיכולת לאתר את החבילות בזמנים סבירים ולהחזיר את המשלוח למסלול ההפצה.    

בינשוף למשל, המערכת מאתרת ברוב המקרים, באופן אוטומטי שמשלוח עשוי לאחר ושולחת הודעה לחברת ההפצה על מנת שתטפל בבעיה בהקדם.


לסיכום

תעוד ובקרה ממוחשבת של תהליך הדפוס, שילוח ובקרה אוטמטיים הם מרכיבים משמעותיים וחיוניים בביצוע עבודת דפוס מוצלחת ובשילוחה במועד. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים בגוגל: ״הדפסת פליירים בתל אביב״ אתם יכולים לקצר ל: ״הדפסת פליירים״ או לחילופין פשוט להדפיס בינשוף. אנחנו די בטוחים שאחרי שתנסו כבר לא תחפשו בגוגל. לפחות לא את המשפט שבכותרת הראשית.