הדפסת מדבקות עגולות

נתחיל כהרגלנו עם השורה התחתונה - בסרטון קצר.


הרקע

הדפסת מדבקות עגולות היא נושא ייחודי ושונה במעט מהדפסות של מוצרים אחרים ולכן החלטנו להקדיש לו מאמר נפרד. בגלל מבנה המדבקה, יש מספר נושאים וכלים ייחודיים שיש לתייחס אליהם בכדי שהדפסת המדבקות העגולות תהיה איכותית ומוצלחת.


איך מתחילים

אם יש לכם מושג איך תראה המדבקה העגולה שלכם, המשיכו הלאה. אם לא, אנחנו ממליצים שתתחילו מהעיצובים המוכנים שהעמדנו לרשותכם על מנת לקבל רעיונות ועל מנת ״לשחק״ עם העורך הגרפי של ינשוף מספר דקות ספורות, בטרם תתחילו לעצב את הרעיון המוגמר שלכם.

 

טקסט מעוגל

בגלל מבנה המדבקה , יש צורך להקשית את הטקסט בתוך המדבקה. באופן זה הטקסט משתלב עם הצורה העגולה של המדבקה והנראות אסתטית וטבעית. העורך הגרפי של ינשוף מציע כלי בלעדי שמאפשר לבצע הקשתה של הטקסט ללא כל מאמץ בכל זווית הקשתה שתבחרו


טקסט ווקטורי

על מנת שמיקום הטקסט יהיה מדוייק, יש להשתמש בכלי עריכה מקצועי, או לחילופין בעורך הגרפי של ינשוף. העורך משתמש באופן בלעדי בפונטים וקטוריים על מנת שמיקום וגודל הטקסט יהיו מדוייקים. דבר זה חשוב מאוד וחשיבותו קריטית בפרט בשימוש בהקשתה של טקסטים.


ספריית פונטים

כמות הפונטים שמציעות מערכות אחרות, גדולה ככל שתהיה (והיא לא…), פעמים רבות,  לא מספק את צרכי העיצוב הנדרשים להדפסת מדבקות עגולות. העורך של ינשוף מעבר להיצע הפונטים שלו במספר שפות, מאפשר לטעון כל פונט בפורמט ttf. יתר על כן, מחפשים פונטים נוספים ? הכנסו למאגר הפונטים של גוגל שמכיל מאות על גבי מאות סוגים שונים של פונטים. 


צבעים

אחידות צבעים (מספר צבעים מצומצם) היא חלק מהטכניקות הידועות על מנת ליצור עיצוב אסתטי. על מנת לפשט את העיצוב, העורך מציג את כל הסטוריית הצבעים שלכם על מנת שלא תייצרו בטעות גוונים שונים לאותו צבע, לפחות מבלי שהתכוונתם לכך. 


תמונות עגולות

פעמים רבות אנחנו מעלים תמונות (למשל תמונה שלכם או אדם אחר)  כחלק מעיצוב המדבקה העגולה. טעינת תמונה עגולה דורשת טעינה של תמונה ריבועית עם שקיפות שיוצרת את הצורה העגולה זהו תהליך מורכב וקשה לאדם שאינו מקצועי. העורך הגרפי של ינשוף פישט את התהליך ומאפשר בלחיצת כפתור להפוך כל תמונה לתמונה עגולה. בנוסף ניתן לשקף את התמונה אופקית או אנכית. כלי זה פותח במיוחד על מנת לספק חוויה מושלמת בהדפסת מדבקות עגולות.


איך נראית המדבקה העגולה

על מנת לראות את המדבקה העגולה כפי שתראה (קרוב ככל הניתן) במציאות, יש ללחוץ על כפתור התצוגה המקדימה. תצוגה זו מראה את המדבקה העגולה בפורמט וקטורי. על מנת לראות כיצד תראה המדבקה העגולה במציאות, יש ללחוץ כל כפתור ההדמיה התלת מימדית (״3D״) הסמוך לכפתור התצוגה המקדימה. ההדמיה מאפשרת לסובב את המדבקה לכל זווית וכיוון שתרצו. בנוסף, ההדמיה מוסיפה הצללה ותאורה על מנת לקבל תחושת עומק ולהציג לכם את המדבקה העגולה בתחושה קרובה למציאות. 


לסיום

לאחר עשרות אלפי עבודות, אנחנו יכולים לומר בברור, שהדפסת מדבקות עגולות יוצאת מוצלחת במיוחד כאשר נצמדים לכללים האלה.  הדפסת מדבקות עגולות דורשת הבנה ומקצוענות. מערכת ינשוף ארזה עבורכם את הכלים החשובים והנחוצים בלבד על מנת שהדפסת המדבקות העגולות שלכם תהיה טובה ואיכותית.