תוכנה לעיצוב כרטיסי ביקור

נתחיל מסרטון קצרצר שמדגים איך לעצב במהירות כרטיס ביקור באמצעות התוכנה של ינשוף.


רקע

הדפסת כרטיסי ביקור מעולם לא היתה קלה יותר. התוכנה של ינשוף מאפשרת לעצב ולהדפיס כרטיסי ביקור במהירות ובקלות. ניתן להתחיל מעיצוב קיים ולשנות אותו או לחילופין להתחיל מדף נקי לחלוטין.


מה ניתן לעשות

בין היכולות המרובות של התוכנה לעיצוב כרטיסי הביקור  יש לציין את האפשרות להקשית את הטקסטים לפי רצונכם או לחלופין לטעון כל פונט שתרצו. חשוב לציין שהתוכנה של ינשוף הופכת את הפונטים לוקטוריים מה שמבטיח את איכות ודיוק ההדפסה שלהם.

בנוסף, ניתן להעלות תמונות, לתת להם שקיפות להפוך אותם לתמונות עגולות בלחיצת כפתור ועוד.

התוכנה של ינשוף בעלת עוצמה ויכולות רבות שקצרה היריעה מלפרט עליהן כאן. יחד עם זאת, התוכנה תוכננה כך שמשתמש טיפוסי יוכל להשיג את מטרתו בדקות ספורות בלבד.


איך נראית התוצאה הסופית

במהלך העבודה ניתן לראות איך נראה כרטיס הביקור ע״י לחיצה על כפתור התצוגה המקדימה. בנוסף, לרשותכם עומדת, באופן בלעדי בינשוף, תצוגה תלת מימדית של כרטיס הביקור על מנת שתוכלו לקבל המחשה קרובה ככל הניתן לפני שאתם מדפיסים את כרטיסי הביקור. את התצוגה ניתן לסובב לכל כיוון שתרצו ובנוסף לקבל הדמייה כמו בסרט. כל זאת ע״י לחיצה על כפתור ה-״3D״ הסמוך לכפתור ה-״תצוגה מקדימה״.

חשוב לציין שאין צורך לזכור לשמור את העבודה מכיוון שתוכנת ההדפסה של כרטיסי הביקור עושה זאת עבורכם באופן אוטומטי.


סיימתי, איך מזמינים

התוכנה לעיצוב כרטיסי הביקור של ינשוף מאפשרת לכם להגדיר את פרטי ההזמנה, לבחור על גבי מפה אינטרקטיבית של גוגל את הכתובת למשלוח ולבצע את התשלום. בשלב האחרון התוכנה אפילו מאפשרת לכם לקבוע על שם מי להוציא את החשבונית. מייד בסיום ההזמנה, התוכנה שולחת לכם אישור הזמנה וחשבונית. העבודה נבדקת ונשלחת להדפסה. לאחר שהדפסת כרטיסי הביקור הסתיימה, כרטיסי הביקור נבדקים שוב, מצולמים, נארזים ונמסרים לכם לפי שיטת המשלוח שבחרתם.

לאורך כל התהליך התוכנה שולחת לכם סטטוסים במייל ובסמס.


אני רוצה להזמין שוב

במידה ואתם מעוניינים להדפיס שוב את כרטיסי הביקור שהזמנתם בינשוף בפעם הקודמת, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לתיק העבודות שלכם, לבחור את כרטיס הביקור שרצונכם להדפיס וללחוץ על כפתור ״המשך להזמנה״. 


אני רוצה להדפיס כרטיס ביקור נוסף לעובד אחר בחברה

כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור כרטיס ביקור שישמש כמסטר ואז פשוט ללחוץ על כפתור השכפול. בקליק אחד יש לכם עותק של כרטיס הביקור שמופיע ככרטיס ביקור חדש בתיק העבודות. כל שעליכם לעשות הוא רק לשנות את הפרטים הרלוונטים לכם ולשלוח את כרטיסי הביקור להדפסה. זה עד כדי כך פשוט. ניתן לבצע כמה שכפולים שתרצו.


מחקתי את המייל עם החשבונית

לא נורא, גם זה קורה. כנסו לחשבון הינשוף שלכם בתוכנה לעיצוב כרטיסי הביקור ובחרו את ״ההזמנות שלי״. כל החשבוניות וסטטוס ההזמנות הקודמות שלכם פרוס לפניכם וזמין להורדה בקליק.


כנסו והזמינו: הדפסת כרטיסי ביקור